Monday 30 June 2014

my chest is a pillow for your weary head to lay to rest again

Twitter #50FactsAboutMe egy helyen. (Igen, tudom, hogy sikerült  a 22-est duplázni :"D)

1) Két harci sebhelyem van. 3 évesen nagyim kutyája megkarmolta az arcomat, és lakásfelújítás közben elvágtam a lábamat. :D 

 2) Audiovizuális tanuló vagyok, és még mozgásra is szükségem van a maximális hatékonyság elérésére. Ezért egyedül tanulok. 

 3) Általában szeretek takarítani, mosogatni, vasalni, mosni. Szeretem a rendet, de azért képes vagyok kupiban élni 3 hétig. 

 4)Nagyon szeretem megérteni a dolgokat.Nem is megy a magolás, muszáj átlátnom az adott dolgot, hogy biztosan tudjam később.

 5) Ideális esetben 3 párnán alszok. Egy nagy, és azon 2 kicsi. Ha 1 kicsi lenne, azt pakolni kéne, mikor forgolódok. :D

 6)Óvodában sosem aludtam délután. Viszont 10-ben szinte mindennap aludtam 2 órát ebéd után.Csak fáradtabb voltam utána tho 

 7)Sosem voltam szerelmes. És hülyeségnek tartom az egyik kapcsolatból a másikba ugrálást, csak hogy ne legyél egyedülálló. 

 8)Mindkét nagyapám meghalt, mielőtt megszülettem, egyik nagyim pedig 1 éves koromban, így csak egy nagyszülőmet ismertem.<3 

 9)Nem angol tagozatra jelentkeztem, de arra kerültem be.Ami végül az egyik legjobb dolog volt, ami életemben történt velem. 

 10) A szóviccek a részemmé váltak. Vannak, akik értékelik, és vannak, akik megütnének legszívesebben. :D

 11) A szemöldökömnek konkrétan rajongói vannak ??? Which slightly confuses me, de egyszer elmondom a kozmetikusomnak. :D 

 12)2 éve hormonbetegséggel diagnosztizáltak, ami sucks, de legalább tudom, honnan jött a súlyfelesleg.

 13) És ha már súlyfelesleg, 10 kg-t fogytam azóta, amit először észre se vettem, de király érzés. :DD 

 14)Nincs olyan nap, hogy ne beszélnék angolul. Azokkal jövök ki remekül, akikkel társaloghatok angolul. :D

 15)A kutyánkat én neveztem el Dalmának, mert... dalmata keverék. Ovis voltam, don't hold it against me. :DDD [2014. 06. 29-ei kiegészítésem: Rest in Peace, my friend. :(((]

 16) Egyszer kikezdett velem egy srác a buszmegállóban, és ezt a mai napig nem tudom hova tenni. 

 17) Egyszer kvantumfizikáról olvasgattam 2 órán keresztül. Angolul. Ez nálam mindennapi jelenség. Science in English. 

 18) Szeretnék egy tetoválást, és tegnap végre sikerült eldöntenem, pontosan mit. Egyszer majd megvalósul. :D 

 19)A biológia a másik nagy szenvedélyem az angol mellett. Most sok fejfájást okoz, de szeretem. Nagyon. 

 20)Szenvedélyes ember vagyok. Ha valakit/valamit tényleg szeretek, akkor i'm passionate, enthusiastic and caring. 

 21)Szeretek tőlem okosabb/más területeken művelt emberekkel beszélgetni, mert I'm fascinated by knowledge.

 22)I think intelligence is smokin hot. A buta emberekkel nem tudok mit kezdeni.

 22) Imádok olvasni, a világ egyik legzseniálisabb dolgának tartom. És megöl, hogy nincs időm már hónapok óta olvasni. :( 

 23) Van egy memory jarom. Tele van jegyekkel, papírokkal, emlékekkel. Twitteresekről is lesznek benne egyszer, hopefully.:) 

 24) Imádom a kínai kaját. Pirított tészta és epres/ananászos csirke az ultimate fave számomra oh man so yummy 

 25) Egy kezemen meg tudom számolni azokat, akik sírni láttak (nem filmen meg ilyeneken, hanem real life reasons). 


 26) A kedvenc versem: click here Magáért beszél, nem indoklok. 

 27) A kedvenc regényem jelenleg: Daniel Keyes: Virágot Algernonnak. Órákig tudnék beszélni róla, annyira gyönyörű. 

 28)Alábecsülöm magamat. Már egyre kevésbé, de akkor is. Még az angolommal kapcsolatban is shy vagyok sokszor.

 29)Biosz & matek tanuláshoz idén a Titanicból Rose's Theme-et és a Hymn to the Sea-t hallgattam. :D

 30)Jobban szeretek sütni mint főzni. It takes my mind off things, úgyhogy ha ideges vagyok, sütök vagy takarítok. 

 31) Sosem választom a könnyebb utat, bármiről legyen szó. Valószínűleg azért, mert bizonyítani akarok magamnak.  (erre tökéletes példa ez az emelt biosz história. :D nem kellett volna, de megcsináltam :"DDD)

 32)Imádom a fokhagymás-füstölt sajtos-tejfölös lángost. :"D Legalább ezt jól csinálják a magyarok. UGH now i want some 

 33)Mindig van nálam esernyő. Télen is és 35°C-ban is. 2x nem volt nálam, mindkétszer bőrig áztam. :D Union Jack ernyőm van. 

 34) Van egy csomó bögrém. Valahogy összegyűlt nagyon sok. De ez a kettő az abszolút kedvencem.




35) Nehéz pillanataimban Churchill bácsira hallgatok mindig: "If you're going through hell, keep going." 
36) Egy miskolci rádióban egy beszélgetős műsor vendége szoktam lenni from time to time. 
37) Nem cigizek, nem iszok alkoholt rendszeresen, sosem hánytam piától. Egyiken sem tervezek változtatni. 
38)Ugyanitt: nem érdekel, ha más szereti ezeket csinálni, amíg engem békén hagy velük, és nem akarja rám erőltetni. 
39) Szeretem a klasszikus zenét. Szerettem a szimfonikus koncerteket. One of my faves:



40) Így néz ki az íróasztalom és környéke. Az elmúlt évben kb 3x ültem itt
:DDD 


41)Sorozatok, amiket gondolkodás nélkül ajánlok bárkinek: Fringe, Merlin, Sherlock, Lost, Dead Like Me, Pushing Daisies. 

42) I LOVE HUGS. Mikor találkozunk? Hugs. Mikor elbúcsúzunk? Hugs. Whenever I feel like it? HUGS. 
hugs are important. 

43) Ha a legszomorúbb Ed Sheeran dalt kéne kiválasztanom, akkor a Small Bumpot mondanám. Mindig szíven üt.

44) Nagyon szeretem a nyers piskótatésztát. Anya mindig aggódik, hogy nehogy bajom legyen, tho még sosem volt... :D

45) Nagyon szeretnék egy ilyen movie-dinner-walk in a park or somewhere date dolgot Budapesten. :3

46) Abban a házban lakunk, amit még az anyai nagymamámék a saját kezükkel építettek. :)

47) Úgy vagyok vele, hogy minden kajának a közepe a legfinomabb. Ezért én mindennek a közepét így körüleszem, hogy a legjobb rész maradjon utoljára, és ennek az emléke éljen bennem. \o/

48) Moziban mindig nachos menüt eszek, ilyen felállásban: sós chips, sajtszósz, sprite. :D Ez sosem változik. 

49) A legjobban működő comfort drinkem a chai tea latte. Folyékony boldogság meg ilyenek.

50) Budapesten csak a metrón közlekedem nyugodtan. Minden más tömegközlekedési eszköztől félek. :D

No comments:

Post a Comment