Thursday 1 January 2015

this is how it ends, i feel the chemicals burn in my bloodstream

megnyertem egy angol versenyt az egyetemen
egész sokat rádióztunk
Fannival meg Krisztivel Budapestre robogtunk nyíltnapokra, veronka először járt az eltén
letablófotóztak
az utolsó bálomon nagyon szépen pörgött a ruhám szoknyája (és nem játszottak no roxa ájt)
bejutottam az angol oktv 2. fordulójába, fun trip with zsuzsa néni, először találkoztam teljesen véletlenül Violkával, i shared a connection with a guy from szombathely WHERE R U NOW
először voltam true white girl, as in zsuzsa néni elvitt egy starbucks experience-re
megint voltunk leiner laura könyvmegjelenés/dedikáláson, sorban állás a hobbink lett <3
egy barátság megszakadt
a Sosehol BBC Radio verziója történt
barna skype-on korrepetált matekból próbaérettségi előtt god bless his soul, mer' jó lett
megkaptam Sky-t, a laptopomat. <3 true love
leszedtem a szalagomat a kabátom ujjáról :'(
először szavaztam (aztán még kétszer)
újra találkoztam az általános iskolai tanáraimmal, és mindenki nagyon örült nekem
életem utolsó gimis franciaórája >
tanárbúcsúztatások >>
pre-szerenád az énektanárunknál >>>
SZERENÁD >>>>>>>>>>>>
szerenádon újra találkoztam Abbyvel
életem utolsó gimis tanítási napja: 2 óra alvás után, fejfájósan, rekedt hanggal éneklősen <3
életem utolsó gimis órája biosz volt
életemben először repültem
Brüsszelben jártam, eu parlament meg minden királyság (a legjobb barátokkal)
négy csillagos hotel és shoppingolások
sírások közepette megírtam a tablóképeimet a legjobb barátaimnak
veronika elballagott
veronika kitűnő lett végzősként
veronika 2 nappal érettségi előtt este 8-kor az ügyeleten ült, mert felfázott és mandulagyulladása volt
rohadt jó volt a magyar írásbeli
aznap délután edet hallgattam és egy másik dimenzióba kerültem feltöltődni
"idk man idk" -vera a "milyen volt a matekérettségi?" kérdésre válaszolva
"hát megbukni nem fogok" - vera a töri írásbeliről
"hogy ment az emelt biosz írásbeli?" "inkább nem szeretnék beszélni róla"
tablónk >>>>>>>>>>>>>
[insert existential crisis here because szóbeli érettségik]
THIS BITCH LEÉRETTSÉGIZETT

bankett >>>>>
egy hét Virágnál <3
felvettek az eltére
Óbudavár <333333333333
nem vettek fel koliba
összeköltöztem Virággal
találkozások új emberekkel, internet emberekkel <3
szentendre
mcc bulika
diósgyőri vár a ganggel
benit körbevittük miskolcon
virág és vera kalandjai két üveg borral és vera törölközőjével
szalagavatók
sok mozi
érdekes órák
sok idegeskedés és kétely
tárgyak teljesítése
fanni nálam aludt
az óbudavári csapat budapesten >>>>
életem legszarabb karácsonya
már-már depresszió határát súrolás
semmilyen szilveszter, weird új év


No comments:

Post a Comment